Hypoon Tea House

Tam benlik! 1950’leri yaşadım sanki içeride bulunduğum kısacık sürede. Eski ve çok hoş bir pasajın içinde minicik bir vafe-restaurant, 1892’den beri hizmet veriyormuş.

İlk girdiğimde sanırım müşterilerde ilk açıldığı zamandan kalma diye düşünmekten kendimi alamadım, müşterilerin %90’ından fazlası yaşca bayağı büyüklerdi, çalışanlar ise genç, güleryüzlü ve yardımsever…

Girmeden bu kadar geniş bir menü seçenekleri olabileceğini düşünmemiştim fakat yaşlıların tecrübesine güvenmek gerek sanırım zaman zaman…

İşte size menüden bir kaç örnek…

(Light sütle hazırlanmış Cafe Latte)

(Mantar çorbası)

(Sade yoğurtlu meyve salatası- Meyveleri cok tatlı ve tazeydi fakat yoğurdun tatlı olmasını istemediğim için baştan sormuştum ve tatlı olmadığını söylemişlerdi sanırım onların tuzlu anlayışı ile benim ki biraz farklı:) )

Hypetoun Çay Evi

Adres: Block arcade 282, Collins St. Melbourne, VIC 3000

Telefon: (03) 9650 2777

Web sitesi: www.hypetountearooms.com.au

E-mail adresi: info@hypetountearooms.com.au

Yorum bırakın